Recordes la primera vegada que vas travessar l’entrada de PortAventura World? L’adrenalina en veure les voltes impossibles, la velocitat de les nostres atraccions, la sorpresa que desencadenen els espectacles en els quals res sembla el que és o com d’increïble va ser explicar-ho tot als teus coneguts i amics quan vas tornar…

A PortAventura World volem que la primera visita de tothom al nostre parc sigui inoblidable. Per això hem preparat el nostre TOP 3 amb les atraccions imprescindibles per convertir-te en un autèntic aventurer!

Comparteix aquesta llista amb amics que encara no ens han visitat. I si ets tu qui encara no ha travessat les fronteres del parc, presta atenció perquè, amb aquests consells, l’experiència que viuràs et quedarà gravada a la memòria per sempre.

Dragon Khan

Per més que passin els anys i per més experiències noves que incorporem a PortAventura, Dragon Khan sempre continuarà sent la nostra atracció més emblemàtica.

I és que, com ja saben els qui han provat la nostra muntanya russa més famosa, els vuit loopings, els 110 km/h de velocitat i una increïble baixada et faran gaudir dels 69 millors segons que has viscut mai. Una experiència que recordaràs per sempre i t’animarà a cridar a tothom: «Sí, jo també hi he pujat!».

Respira profundament durant la pujada i obre bé els ulls per gaudir de les fantàstiques vistes just abans de la baixada. El drac més ferotge del món et pujarà fins al cel i més enllà!

Uncharted: L’Enigma de Penitence

I d’una atracció que és tota una llegenda a PortAventura World, passem a una nova atracció que va camí de convertir-se en un altre mite: Uncharted: L’Enigma de Penitence!

Aquesta nova muntanya russa dark ride et donarà la benvinguda al parc amb els braços oberts. És una de les més grans i ràpides d’Europa, i l’única amb una increïble caiguda lateral. A més, entre els seus passadissos s’hi amaga una història plena d’acció, i les projeccions et faran submergir totalment en l’aventura. Viuràs una experiència immersiva total.

Agafa’t fort i no intentis contrarestar cap gir amb la posició del cos. Simplement, deixa’t sorprendre. El recorregut és tan boig que serà impossible anticipar el pròxim gir!

Tutuki Splash: l’atracció d’aigua més refrescant de PortAventura

Acabem aquest TOP 3 d’atraccions imprescindibles de PortAventura World amb l’experiència aquàtica més mítica: Tutuki Splash, el nostre volcà més famós.

Milions de persones ja han gaudit de la gran caiguda des d’aquest enorme cràter i sempre passa el mateix: quan arriben al final del recorregut tornen a pujar-hi! Fes-ho tu també i deixa fluir les emocions per descobrir aquesta experiència que t’enamorarà.

Posa’t un impermeable abans de pujar-hi i, si pots, porta una samarreta de recanvi perquè el gran splash final és descomunal!

Quan hagis pujat al TOP 3 de les atraccions de PortAventura, podràs dir que ets un veritable PortAventurer. Però no oblidis que hi ha moltes més atraccions i espectacles per descobrir.