PortAventura World, 13 de març de 2020

PortAventura World us informa que les autoritats sanitàries competents han adoptat mesures excepcionals a l’efecte de la contenció del Covid-19, que impliquen un ajornament en l’obertura del parc. L’obertura tindrà lloc quan les autoritats sanitàries ho permetin.

PortAventura World aplicarà totes les instruccions i recomanacions que resultin d’aquestes mesures, prenent les màximes precaucions, en coordinació amb les autoritats sanitàries. A PortAventura World, la nostra prioritat absoluta és la salut i la seguretat de tots els nostres clients, treballadors i col·laboradors.

Per a les reserves als hotels de PortAventura World es permetran canvis i cancel·lacions sense penalitzacions fins a l’1 de maig de 2020.

Per a més informació, feu clic  aquí.

Us continuarem informant a través de la pàgina web i les xarxes socials.

NOTES DE PREMSA

4 NOTES DE PREMSA

Presentem a continuació les darreres notes de premsa que ha publicat PortAventura. La informació continguda és facilitada directament per PortAventura, essent la informació més fiable per a la publicació de notícies sobre els darrers esdeveniments i esdeveniments que PortAventura ha organitzat o està organitzant.

La nueva montaña rusa de PortAventura será una espectacular expedición a las alturas
El President de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, ha participado esta mañana en el acto de colocación de la primera piedra de la nueva montaña rusa de PortAventura, que una vez finalizada se convertirá en la más alta de Europa.

21/10/2011

Esther Arroyo disfruta de la fantasia de SésamoAventura
La popular actriz y modelo Esther Arroyo ha disfrutado de unos días de vacaciones en PortAventura acompañada de su familia y amigos.

22/06/2011

David Ferrer disfruta como un niño en PortAventura
El tenista David Ferrer, que ha cumplido ya las 100 semanas en el top 10 de la ATP, ha visitado PortAventura donde ha aprovechado al máximo la amplísima oferta de atracciones y espectáculos del parque temático de la Costa Daurada.

14/06/2011

Rudy Fernandez se divierte a lo grande en PortAventura
El alero de los Portland Trail Blazers de la NBA, Rudy Fernández, ha visitado hoy PortAventura, donde ha disfrutado intensamente de la oferta de ocio y entretenimiento que ofrece el resort de la Cosa Daurada.

20/05/2011