PortAventura World, 13 de març de 2020

PortAventura World us informa que les autoritats sanitàries competents han adoptat mesures excepcionals a l’efecte de la contenció del Covid-19, que impliquen un ajornament en l’obertura del parc. L’obertura tindrà lloc quan les autoritats sanitàries ho permetin.

PortAventura World aplicarà totes les instruccions i recomanacions que resultin d’aquestes mesures, prenent les màximes precaucions, en coordinació amb les autoritats sanitàries. A PortAventura World, la nostra prioritat absoluta és la salut i la seguretat de tots els nostres clients, treballadors i col·laboradors.

Llegeix-ne més

NOTES DE PREMSA

1 NOTES DE PREMSA

Presentem a continuació les darreres notes de premsa que ha publicat PortAventura. La informació continguda és facilitada directament per PortAventura, essent la informació més fiable per a la publicació de notícies sobre els darrers esdeveniments i esdeveniments que PortAventura ha organitzat o està organitzant.

El resort PortAventura World continua creixent el 2018 i superarà la xifra de cinc milions de visites
La nova àrea infantil de Ferrari Land, amb cinc atraccions fantàstiques per als més petits, s’inaugurarà el 20 d’abril.

DESCARREGAR

23/03/2018