Informació del tancament temporal de PortAventura World i de les mesures de seguretat relacionades amb la COVID-19

NOTES DE PREMSA

4 NOTES DE PREMSA

Presentem a continuació les darreres notes de premsa que ha publicat PortAventura. La informació continguda és facilitada directament per PortAventura, essent la informació més fiable per a la publicació de notícies sobre els darrers esdeveniments i esdeveniments que PortAventura ha organitzat o està organitzant.

Halloween 2020 en PortAventura World
El Halloween más terroríficamente divertido llega a PortAventura World el 19 de septiembre

17/09/2020

Nace ‘The Beat Challenge’, el proyecto de entretenimiento de LaLiga y PortAventura World
El proyecto se canaliza a través de una joint venture y tiene como objetivo aportar un contenido nuevo e innovador a los más de 5,2 millones de clientes anuales de PortAventura World así como a los más de 115 millones de fans de La Liga.

14/09/2020

Todo preparado en PortAventura World para disfrutar en familia o con amigos de este verano
PortAventura World, 2 de julio de 2020 – PortAventura World está preparada para arrancar la temporada el próximo 8 de julio.

10/07/2020

PortAventura World obre el 8 de juliol
El proper 8 de juliol marca una data molt important per a PortAventura World Resort, amb l’ esperat inici de la temporada, que donarà la benvinguda a l’estiu.

DECARREGAR

15/06/2020